Den Norske Opera & Ballett har fått levert frittstående 70″ moduler fra ProntoTV. Modulene er både enkelt- og dobbeltsidige. Skjermene står i foajeen og vil informere besøkende om aktuelle stykker, vise trailere samt gi praktisk informasjon. ProntoTV og Operaen har fokusert på å utvikle et design som passer inn i det spektakulære bygget.

Hentet fra SpareBank 1 Oslo Akershus sine Facebook sider:

Kjempenyhet:-) Vi har verdens største mobilbank!
Vel, vi vet i alle fall ikke om noen større. Gjør du?

Mobilbank XL skal vi benytte til god veiledning og morsomme konkurranser på forskjellige arrangementer. Kanskje ser vi deg leke
med denne i en av våre lokalbanker til høsten?
Mobilbank XL kommer i alle fall til et sted nær deg. Snart

PSST: Kom i gang med mobilbanken her: http://bit.ly/1jKVMUd

 

Vår kunde Synsam ønsket digital promotering på ELLE sommerfest på Hukodden. ProntoTV leverte fire feststemte skjermer i baren, ved inngangen og ut mot havet.

Vi gratulerer InfoCare med åpning av InfoCare Repair Store på Trekanten Senter i Asker. Har du dårlig batteri eller knust display på telefonen din? Gutta hos InfoCare hjelper deg med din smarttelefon!

All kommunikasjon mot publikum er digital og formidles via 6 skjermer. Skjermløsning og grafisk innhold levert av ProntoTV!

ProntoTV har siden 2007 hatt skjermer på bakveggen i alle 7-Eleven sine butikker. Skjermene viser kampanjer kombinert med markedsføring av produkter og tjenester som selges i butikken.

Enkelte nye butikker har skjerm plassert i butikken som skiltløsning. Skiltløsningen er flyttbar og gir fleksibilitet i forhold til promotering nær produktets plassering.

ProntoTV har rullet ut skjermløsninger til over 50 Boots apotek. Apotekene har tre ulike løsninger. 55″ high brightness skjermer henger i vinduene og viser informasjon til forbigående. Skjermen bak kasse er integrert med kølappsystemet Qmatic og viser i tillegg kampanjer og tips fra apoteket. På reolene er det plassert en skjerm som viser aktuelle kampanjer. Alle skjermene har spesialdesignede rammer med Boots logo.

Anton Sport benytter ProntoTV som totalleverandør til sine skjermløsninger. De har en løsning med 3 skjermer i en ramme og en løsning med 1 skjerm i rammen. Rammene er spesiallagede i Anton sin profilfarge og med logo.

SpareBank 1 gruppen har valgt å benytte ProntoTV til sin skjermbaserte kommunikasjon. Målet for prosjektet var å gjøre kontorene mer moderne og tilgjengelige for kunden.
ProntoTV har så langt installert lokalt tilpassende løsninger på 20 ulike lokasjoner. Videoveggen består av 2×2 eller 3×3 46’’skjermer og plassert godt synlig inne i lokalet. I tillegg har de fleste lokalene skjermer ved inngang og utgang samt i vinduet.
Innholdet på skjermene er designet spesielt for SpareBank1 og viser en kombinasjon av lokalt vær, lokale nyheter, visninger av eiendommer fra Finn.no samt interne kampanjer, produktlanseringer og konseptpresentasjoner.
ProntoTV leverer også infrastruktur og styringssystemene tilknyttet løsningene samt integrasjon mot Papirfly.

 

Giraff Media utvidet sin portefølje med to nye installasjoner fra ProntoTV i slutten av 2013. Lokasjonene i Bogstadveien og i Grensen er begge svært sentrale markedsflater med enorm eksponering og de er sentrale i Giraff Media sin videre vekst i utendørsbransjen.