ProntoTV har levert en Ultra High Definition skjermvegg til Entra Eiendom ved inngangen til Oslo S og Byporten. Forbipasserende blir møtt med fantastiske høyoppløselige bilder, nyheter fra TV2 og sporten.com.Løsningen kjører full HD på hver av de 12 skjermene fra en og samme player-pc. Den høye oppløsningen sette en ny standard innenfor videovegger og blir sett av tusenvis av forbipasserende daglig.

ProntoTV har levert skjermløsning til over 100 Narvesen butikker i forbindelse med at Narvesen oppgraderer bakveggen i sine butikker. Skjermene viser innhold med fokus på kampanjer og salg av tjenester.  46″ skjermen på bakvegg er montert inne i en ramme som beskytter skjermen, dekker såpedispenser og tørkerull og dermed gir bakveggen et flott helhetlig utrykk.

Vi gratulerer Sparebank 1 Oslo/Akershus med installasjon av en av verdens største LCD skjermer i sine lokaler på Fornebu. Skjermen, som er en Samsung Qm105D, er 105″, har 5K oppløsning og er første av sitt slag installert i Norge.

ProntoTV og Eurosign har inngått et samarbeid for å kunne tilby et enda bredere spekter av produkter. ProntoTV ser frem til å samarbeide med Eurosign sine dyktige ansatte som har langt erfaring skilting og profilering for sine kunder. Les mer om vår partner på deres hjemmesider www.eurosign.no.

 

Eurosign og ProntoTV kake

Teknologien har tidligere blitt brukt i enkeltskjermer, men sammen med det amerikanske selskapet Magnetic 3D (www.magnetic3d.com) har nå ProntoTV klart å utnytte teknologien i en stor vegg bestående av 12 x 46 tommer videoveggskjermer spesialbygde for formålet. Løsningen baseres på “Auto-Stereoscopic” teknologi. Dette betyr at man ikke trenger 3D briller for å oppleve effekten.

Veggen er plassert ved inngangen til Reitangruppens hovedkontor i Gladengveien, og gir en unik 3D-opplevelse for alle som passerer.

 

ProntoTV har nå levert og montert en P4 LED vegg på 26 kvadratmeter hos Sparebank 1 på Youngstorget. Dette er et av mange spennende prosjekter Sparebank 1 og ProntoTV samarbeider om.

Søylen Eiendom AS er i gang med oppgraderingen av ærverdige Steen&Strøm Magasin i Oslo sentrum. Senteret med det luksuriøse preget holder åpent i perioden oppussingen skal vare. Det er avgjørende at informasjonen til publikum i denne perioden er god. Søylen Eiendom AS har derfor investert i et dynamisk wayfindingsystem levert av ProntoTV. Systemet er skrevet av ProntoTVs eget utviklingsteam og er utformet for å være enkelt å endre ettersom ombygningen endrer karakter.

 

H&M går nye veier for å promotere sin ”Fall Fashion” kolleksjon. En gigantisk Fashion Tunnel er i disse dager å se på Jernbanetorget foran Østbanehallen.

For å promotere H&M’s Fall Fashion kolleksjon presenterte JCDecaux en ide om en ”Fashion Tunell” i sentrum av Oslo. Tunellen er hele 12 meter lang og 4 meter høy. Utvendig er den dekortert med store bilder av H&M-modeller. Inne i Fashion Tunellen finner man i tillegg til utstillingsdukker og bilder også H&M’s nye globale reklamefilm, regissert av Jonas Åkerlund inneholdende låten ”Let Me In” – en ny låt av Kleerup sunget av Susanne Sundfør.

JCDecaux skriver om løsningen her.

Se video her.