Hvert år blir APEX Awards delt ut til de beste installasjonene og løsningene innenfor digital signage.

APEX Awards blir delt ut på Digital Signage EXPO (DSE) i Las Vegas. DSE er det eneste internasjonale eventet dedikert til digital signage løsninger. DSE har delt ut priser i Digital Signage kategorien i godt over 10 år.

Read more

Technology will take the guest experience on Hurtigruten’s world’s-first hybrid powered expedition cruise ship MS Roald Amundsen to a new level. Her high-tech centerpiece: The tallest and most spectacular LED screen at sea.

Read more

Les om ProntoTV i retailmagasinet, og hvordan vi forsøker å leve opp til vårt kundeløfte #thinking beyond the screen

Her finner du artikkelen:

Read more

av Jørn Olsen, ProntoTV

PRONTOTV har nylig gjennomført et spennende eksperiment med bruk av digitale flater for en større retailkjede. Salgseffekten  var overbevisende. I eksperimentet viser vi hvordan digitale flater har en stor fordel i.f.t. analog skiliting fordi innholdet kan justeres.

I eksperimentet fokuserte vi på «Call to Action».

Read more

By Jørn Olsen, ProntoTV

Looking back at the last few years in the digital signage industry there has been an increase in articles and a growing focus on ROI. ROI has become a buzzword for sales and marketing reps and the holy grail for some clients.

Read more

Digitale flater i butikk kan være et strategisk og et taktisk verktøy. ProntoTV kan tilby en automatisk oppdatering på digitale flater slik at hver gang et reklamert produkt er rimeligst på prisjakt (eller prisguiden) så vil logo med «billigst på prisjakt» vises som forteller at dette produktet er rimeligst. Reduser kjøpsbarrierer for kundene ved å vise […]

Butikken er død, lenge leve butikken! –Fire ting man må vite om kundene for at de skal ha lyst til å komme tilbake til butikken igjen! av Jørn Olsen, Marketing & communications manager ProntoTV har vært tilstede på NRF 2018 hvor vi fikk adgang til NRF sin lukkede presse- og analytiker gjennomgang. Vår shoppermarketing ansvarlig […]

Er prøverommet det viktigste området i butikken? Dette mener Paco Underhill, en av guruene innenfor shoppermarketing, er riktig.  Han sier at prøverommet kanskje er det viktigste området i butikken, fordi at når kunder har funnet veien til prøverommet er de i handlemodus.

Les om digital signage og hvordan bedre teknologi og god dokumentasjon av effekten får flere kjeder til å ta i bruk digital signage.

Retailmagasinet-0517-s-14-16

eller les på nettsidene til retailmagasinet

http://retailmagasinet.no/nyhetsarkiv/far-oppmerksomhet-engasjement-og-effekt