Er dine produkter billigst på Prisjakt.no?

-La kundene dine i butikk få vite det!

Digitale flater i butikk kan være et strategisk og et taktisk verktøy. ProntoTV kan tilby en automatisk oppdatering på digitale flater slik at hver gang et reklamert produkt er rimeligst på prisjakt (eller prisguiden) så vil logo med «billigst på prisjakt» vises som forteller at dette produktet er rimeligst.

Reduser kjøpsbarrierer for kundene ved å vise bekreftelse fra Prisjakt at man er billigst på det produktet man reklamerer for. Dette bidrar dermed til å sikre planlagte kjøp og kan trigge impulskjøp.

(Bildene under er manipulerte)

Bruk pris som et strategisk verktøy

En av de store sportkjedene bruker pris og tilbud aktivt for å virke rimelig. I realiteten er de kun billigst på prisjakt på 548 av 15703 produkter. Bruker man digitale flater strategisk kan man vise frem nettopp de produktene man er billigst på og dermed kan butikken fremstå som konkurranse dyktig og kanskje til og med prisledende.

Gjennom digitale flater fra ProntoTV har man mulighet til å ta inn virkemidler fra online til den virkelige verden.